لیگ برتر انگلیس| شکست سنگین منچستر مقابل کریستال پالاس؛ لیگ اروپا هم از دستان تن‌هاگ پر کشید

0:45 - 18 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۸۲۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ برتر انگلیس| شکست سنگین منچستر مقابل کریستال پالاس؛ لیگ اروپا هم از دستان تن‌هاگ پر کشید
شیاطین سرخ که شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را پیش از این از دست داده بودند، حالا ممکن است سهمیه لیگ اروپا را هم کسب نکنند.

خبرگزاری میزان - در تنها بازی باقیمانده از هفته سی‌و‌ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان کریستال پالاس تیم چهاردهم جدول رده‌بندی بود و این بازی را با نتیجه سنگین ۴ بر صفر به میزبان خود باخت.

منچستریونایتد صفر - ۴ کریستال پالاس

دروازه منچستری‌ها دو بار در نیمه نخست و دو بار هم در نیمه دوم گشوده شد که در ۴۵ دقیقه نخست میشل اولیسه در دقیقه ۱۲ و ژان فیلیپه ماتتا در دقیقه ۴۰ گلزنی کردند و در نیمه دوم تایریک میچل توپ را درون دروازه شیاطین سرخ قرار داد و اولیسه در دقیقه ۶۶ دبل کرد.

سیزدهمین باخت شاگردان اریک تنهاگ که نوزدهمین بازی بدون برد آن‌ها (در ۳۵ بازی) هم بود، در حالی به ثبت رسید که پیروزی در این بازی می‌توانست منجر به بازگشت‌شان به شش رده بالای جدول شود. شیاطین سرخ با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی‌شان با استون‌ویلای رده چهارمی، پیش از این از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز مانده بودند و الان هم با ۵۴ امتیاز پایین‌تر از چلسی، نیوکاسل و تاتنهام در رده هشتم قرار دارند. ماندن در این جایگاه شاگردان تنهاگ را از تمامی رقابت‌های اروپایی فصل آینده دور نگه خواهد داشت، مگر آنکه در فینال جام حذفی موفق به شکست منچسترسیتی شوند که آنهم چالشی بسیار سخت خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با ۸۳ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با یک بازی کمتر و ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. بعد از این دو تیم، لیورپول با ۷۸ امتیاز سوم است. همچنین استون‌ویلای ۶۷ امتیازی روی پله چهارم قرار گرفته است و پس از آن تاتنهام با ۶۰ امتیاز و یک بازی کمتر، نیوکاسل با ۵۶ امتیاز و چلسی با ۵۴ امتیاز (تفاضل گل بهتر نسبت به منچستریونایتد) در رده‌های چهارم تا هفتم قرار دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *